Reklama

Przyszłość handlu to sztuczna inteligencja, 5G i... żywność eko

Handel jeszcze nigdy nie zmieniał się tak szybko. Żeby nadążyć za zmianą w czasach rewolucji, niezbędne jest wykorzystanie rosnących mocy internetu 5G, chmury obliczeniowej, jak również sztucznej inteligencji – mówili paneliści na Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji.

Publikacja: 18.11.2019 21:00

Sieci handlowe muszą dziś mieć w swojej ofercie produkty regionalne i ekologiczne – twierdzili uczes

Sieci handlowe muszą dziś mieć w swojej ofercie produkty regionalne i ekologiczne – twierdzili uczestnicy debaty

Foto: materiały prasowe

Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji powstają nowe możliwości personalizacji oferty pod klientów, wykorzystania marketingu, badań preferencji konsumentów, dystrybucji, a nawet kształt opakowania jednych z najstarszych czekoladek na polskim rynku.

Technologie, zdrowie, żywność lokalna

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama