Reklama

Przyszłość handlu to sztuczna inteligencja, 5G i... żywność eko

Handel jeszcze nigdy nie zmieniał się tak szybko. Żeby nadążyć za zmianą w czasach rewolucji, niezbędne jest wykorzystanie rosnących mocy internetu 5G, chmury obliczeniowej, jak również sztucznej inteligencji – mówili paneliści na Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji.

Publikacja: 18.11.2019 21:00

Sieci handlowe muszą dziś mieć w swojej ofercie produkty regionalne i ekologiczne – twierdzili uczes

Sieci handlowe muszą dziś mieć w swojej ofercie produkty regionalne i ekologiczne – twierdzili uczestnicy debaty

Foto: materiały prasowe

Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji powstają nowe możliwości personalizacji oferty pod klientów, wykorzystania marketingu, badań preferencji konsumentów, dystrybucji, a nawet kształt opakowania jednych z najstarszych czekoladek na polskim rynku.

Technologie, zdrowie, żywność lokalna

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
JD.com przejmuje udziały w właścicielu MediaMarkt i Saturn. Jest zgoda niemieckiego urzędu
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Reklama
Reklama