Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.10.2020 12:18 Publikacja: 21.10.2020 11:37
Foto: Adobe Stock
Z badania ASM Sales Force Agency wynika, że średnia cena koszyka zakupowego była niższa względem sierpnia o 3,31 zł (1,43 proc.) i wyniosła we wrześniu 227,91 zł. Najdroższe ponownie okazały się sklepy internetowe - za takie same zakupy online musieliśmy zapłacić aż o 11,01 zł (4,29 proc.) więcej niż w sierpniu (267,42 zł vs. 256,41 zł). Najtaniej kupowaliśmy w Auchan – cena zestawu badanych produktów wyniosła tam 207,84 zł.
Największe spadki cenowe odnotowano w hurtowni Selgros (z 252,06 zł do 221,31 zł). Znacznie taniej było też w sieci Auchan, bo aż o 13,03 zł (przez co lider poprzedniego badania – Biedronka, spadł na drugie miejsce). Odczuwalnie zdrożały jedynie zakupy online oraz w hurtowni Makro – o 7,5 zł. Sieć ta, z wynikiem 238,39 zł, okazała się we wrześniu najdroższą spośród stacjonarnych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Bank Rozwoju Kazachstanu uruchomił program finansowania projektów wydobycia i przetwarzania metali ziem rzadkich...
Obecnie leki generyczne pozwalają łączyć w jednej tabletce dwie, a nawet trzy terapie. Prowadzimy przedsięwzięcia typu „tabletka w tabletce”, co jest innowacją, choć nie zawsze jest tak postrzegane – mówi Aneta Grzegorzewska, dyrektor korporacyjny i relacji zewnętrznych w Gedeon Richter Polska.
Już szósty rok Europa kłóci się ze Stanami Zjednoczonymi o oliwki. To przy okazji przykład, dlaczego WTO traci n...
Przed nami czas wzmożonych podróży na Wszystkich Świętych, a następnie na długi listopadowy weekend. W związku z...
Smyk Holding i główny akcjonariusz spółki ogłosili przed północą w środę, że odstępują od przeprowadzenia pierws...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Sprzedaż Adidasa w Ameryce Północnej spadła w trzecim kwartale o 5 procent. Niemiecki producent obuwia twierdzi,...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas