Znany telewizyjny kucharz będzie "nową twarzą" Tesco

Jeden z najbardziej znanych na świecie kucharzy celebrytów Jamie Oliver podpisał kontrakt reklamowy z brytyjską siecią supermarketów Tesco.

Aktualizacja: 10.09.2018 18:59 Publikacja: 10.09.2018 13:56

Znany telewizyjny kucharz będzie "nową twarzą" Tesco

Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman

Dziennik "The Independent" pisze, że Oliver weźmie udział w kampanii promocyjnej sklepów Tesco, która dotyczy "świadomych zakupów". Kucharz będzie radził klientom sieci jak zastąpić najbardziej popularne produkty ich tańszymi oraz zdrowszymi  zamiennikami - zawierającymi mniej soli, cukru i tłuszczu.

Jamie Oliver będzie promował zdrowe odżywianie w Tesco

Jamie Oliver będzie promował zdrowe odżywianie w Tesco

Bloomberg

Oliver ma w Tesco promować zdrowy tryb życia. Seria specjalnie opracowanych przepisów i porad będzie dostępna w sklepach i Internecie. Wiele składników z receptur zostanie zaoferowanych w obniżonych cenach.

To nie pierwszy kontrakt reklamowy Olivera. W 2000 roku został "twarzą" sieci Sainsbury's. współpraca trwała 11 lat i według brytyjskiej prasy kucharz co roku dostawał za nią 1,2 mln funtów. Ani Sainsbury's, ani Oliver nigdy nie potwierdzili sumy kontraktu reklamowego.

W 2014 roku reklamował sieć Woolworths Supermarkets.

Jamie Oliver to nie tylko telewizyjny kucharz i propagator zdrowego trybu życia, ale także restaurator oraz autor wielu książek kulinarnych. Jest właścicielem sieci restauracji "Fifteen" oraz "Jamie's Italian". Tej ostatniej z powodów finansowych groziło bankructwo. Jednak dzięki kredytom i wkładowi własnemu Olivera sieć została uratowana i przechodzi proces sanacji. Według BBC kucharz "wpompował" w sieć aż 13 mln funtów z własnych zasobów.

Dziennik "The Independent" pisze, że Oliver weźmie udział w kampanii promocyjnej sklepów Tesco, która dotyczy "świadomych zakupów". Kucharz będzie radził klientom sieci jak zastąpić najbardziej popularne produkty ich tańszymi oraz zdrowszymi  zamiennikami - zawierającymi mniej soli, cukru i tłuszczu.

Oliver ma w Tesco promować zdrowy tryb życia. Seria specjalnie opracowanych przepisów i porad będzie dostępna w sklepach i Internecie. Wiele składników z receptur zostanie zaoferowanych w obniżonych cenach.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
Biden chce uderzyć w Chiny. Wzywa do potrojenia ceł na metale
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Handel
Pęka handel Chin z Rosją. Kreml po prośbie w Pekinie
Handel
Drożyzna zmienia gusta konsumentów w Polsce. Cena ma znaczenie
Handel
Polacy pokochali diamenty. Jubilerzy zacierają ręce
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Handel
Koniec z alkoholem na stacjach benzynowych? Premier Tusk rozważa ten pomysł