Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 11.08.2021 21:25 Publikacja: 11.08.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
Z danych amerykańskiej firmy Edge by Ascential wynika, że pandemia spowoduje nie tylko spadek liczby sklepów, ale również kurczenie się ich powierzchni. To bezpośredni efekt zmiany zachowań związanych z pandemią, głównie chodzi o przesunięcie zakupów do kanału internetowego. W efekcie coraz częściej sklep stacjonarny będzie traktowany jako salon wystawienniczy, wyłącznie do obejrzenia produktu fizycznie, podczas gdy pozostałe operacje będą dokonywane już online.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
Wydarzenia tej rangi jeszcze w regionie nie mieliśmy. Adresowanego do pokolenia, które właśnie wybiera ścieżkę k...
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
Sztuczna inteligencja w modelu otwartoźródłowym może stanowić pomoc dla medyków, a także być wykorzystywana przy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas