Go Sport podał w komunikacie, że otrzymał wiążącą ofertę oraz podjął wyłączne negocjacje z firmą Sportmaster w sprawie sprzedaży swojej spółki zależnej GO Sport Poland.

Sieć GO Sport Polska obecna jest na polskim rynku od 1999 r. aktualnie posiada 33 sklepy stacjonarne. Firma wyjaśnia, że celem sprzedaży polskich sklepów jest ponowne skoncentrowanie zintegrowanych działań Grupy GO Sport na rynku francuskim. Wpływy zostaną przeznaczone na dalsze przekształcenia GO Sport, które rozpoczęły się już na początku tego roku. - Ostateczne decyzje podlegają konsultacjom z przedstawicielami pracowników oraz wymagają uzyskania zgody właściwych organów antymonopolowych - czytamy w komunikacie.

Sportmaster to zarejestrowana w Singapurze spółka, która jest międzynarodowym sprzedawcą detalicznym oferującym produkty sportowe i outdoorowe (odzież, obuwie i sprzęt) o wiodącej pozycji na większości rynków na których działa. Dziś Sportmaster obsługuje ponad 520 sklepów na Białorusi, w Chinach, Kazachstanie, Rosji i na Ukrainie, a ich zasięg obejmuje ponad 230 miast.

GO Sport założony w sercu Alp po Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w późnych latach 70-tych, prowadzi 214 sklepów we Francji, z czego 76 za granicą.