Szwedzki brand ARKET będzie dostępny na platformie od 21 sierpnia, oferując klientom kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci. To marka głównie odzieżowa, choć oferuje też zapachy, kosmetyki i produkty podróżne, a także szereg artykułów gospodarstwa domowego. Marka powstała w 2017 r. i obecnie ma 21 sklepów w największych europejskich miastach, w tym w Kopenhadze, Amsterdamie, Londynie i Berlinie oraz jest obecna globalnie na ponad 80 rynkach. Wśród stacjonarnych sklepów jest również sezonowa wegetariańska kawiarnia i cukiernia, która promuje codzienne produkty żywnościowe New Nordic.

- Naszym celem jest oferowanie pięknie wykonanych przedmiotów codziennego użytku: prostych, funkcjonalnych i wszechstronnych elementów, które łatwo wkomponować w swoją garderobę lub dom, a które przetrwają wiele sezonów - mówi Pernilla Wohlfahrt, dyrektor zarządzająca ARKET.

ARKET dołącza do Weekday i Monki, jako najnowsza marka należąca do H&M Group, oferująca kolekcje na platformie Zalando.

- Dzięki wprowadzeniu na platformę ARKET, nasi klienci skorzystają z jeszcze szerszej oferty skandynawskiej mody, skupiającej się na dobrze wykonanych, trwałych produktach. Bardzo się cieszymy, że możemy wzmocnić nasze partnerstwo z H&M Group - mówi Boris Ewenstein, Senior Vice President Supply w Zalando.