Reklama
Rozwiń
Reklama

Katalog receptą na pandemię. Sprzedaż bezpośrednia wystrzeliła

Sprzedaż bezpośrednia podczas zamknięcia sklepów stacjonarnych okazała się idealnym rozwiązaniem. W efekcie rosła nawet ponad 80 proc.

Aktualizacja: 23.06.2020 15:24 Publikacja: 23.06.2020 13:36

Katalog receptą na pandemię. Sprzedaż bezpośrednia wystrzeliła

Foto: Adobe Stock

Jak podaje Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej, od początku marca do końca maja br. branża notuje sprzedaż średnio o 30 proc. wyższą niż w roku poprzednim. To pokazuje, że konsumenci nie tylko ufają oferowanym produktom, ale także doskonale odnajdują się w konwersji sprzedaży do kanałów online.

Oferta taka już dawno przestała być zamawiana głównie u konsultantów, którzy przychodzili do konsumentów do domów. Branża przestawiła się na system zamówień online i teraz ten model idealnie się sprawdził.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama