Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy ruszyli znów po kosmetyki. Widać efekt szminki

Stopniowe luzowanie wymuszonych przez pandemię obostrzeń i powroty do pracy w biurach odmroziły w maju rynek kosmetyków do makijażu.

Aktualizacja: 01.06.2020 14:40 Publikacja: 01.06.2020 12:19

Polacy ruszyli znów po kosmetyki. Widać efekt szminki

Foto: Adobe Stock

Prawie trzykrotnie (o 169 proc.) wzrosła w przedostatnim tygodniu maja sprzedaż kosmetyków do makijażu twarzy w porównaniu z tym samym okresem minionego roku. Niewiele mniej, bo o 160 proc. w skali roku zwiększyły się nasze zakupy kosmetyków do makijażu oczu, a prawie dwukrotnie więcej szminki - wynika z danych firmy badawczej Nielsen. O ile sprzedaż kosmetyków do makijażu oczu, których nie zasłaniały maseczki, rosła już na początku maja, gdy częściej mogliśmy wychodzić z domu, to wzrost popytu na szminki jest nowym zjawiskiem w czasie pandemii.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama