Reklama
Rozwiń
Reklama

Sprzedaż żywności online: po wielkich wzrostach przyszły spadki

W ostatnim tygodniu marca sprzedaż online produktów FMCG wzrosła o 23 proc.

Aktualizacja: 07.04.2020 15:00 Publikacja: 07.04.2020 14:27

Sprzedaż żywności online: po wielkich wzrostach przyszły spadki

Foto: Adobe Stock

W ostatnich tygodniach sprzedaż żywności w Polsce przechodzi od ogromnych wzrostów do głębokich spadków. W tygodniu 23-29 marca w sumie wartość koszyka FMCG spadła 8 proc., choć w stosunku do tygodnia wcześniejszego wzrosła 8 proc.

Nadal kategorie o wysokim wzroście wartości sprzedaży to żele antybakteryjne (2 tys. proc.), spirytus (687 proc.) i drożdże (467 proc.). Z kolei kategorie o wysokim spadku wartości sprzedaży to kosmetyki do twarzy (-61 proc.), woda (-24 proc.) oraz świeże ryby i owoce morza -24 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama