Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.11.2019 06:49 Publikacja: 08.11.2019 06:47
Foto: www.marketdino.pl
W okresie od stycznia do końca września 2019 r. spółka przeznaczyła na inwestycje 629 mln zł, co stanowi wzrost o 33 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2018 r. W tym czasie sieć powiększyła się o 138 marketów Dino, obejmując na koniec III kwartału łącznie 1113 obiektów.
Dino Polska narastająco za 9 miesięcy 2019 r. zwiększyło przychody o 30,7 proc. rok do roku, do ponad 5,5 mld zł. Wynik EBITDA zwiększył się o 36,5 proc., do 505,7 mln zł. Marży EBITDA zwiększyła się do 9,2 proc. (o 0,4 pkt proc. rok do rou). W samym III kwartale 2019 r. przychody Dino Polska przekroczyły w ujęciu kwartalnym 2 mld zł i były o 31 proc. wyższe niż rok wcześniej. Towarzyszył temu wzrost sprzedaży LfL na poziomie 12 proc. Zysk netto grupy wyniósł w III kwartale 109,4 mln zł wobec 82,3 mln zł zysku rok wcześniej.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chiński koncern chce przejąć większościowy pakiet udziałów w niemieckim właścicielu sieci MediaMarkt i Saturn. B...
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas