Reklama

PeP staje do walki o prymat na rynku

Firma Polskie ePłatności z nowym inwestorem – funduszem Innova, chce zająć czołowe miejsce w wyścigu na rynku usług płatniczych.

Aktualizacja: 07.07.2016 22:36 Publikacja: 07.07.2016 21:16

PeP staje do walki o prymat na rynku

Foto: www.sxc.hu

PeP, który zaczynał jako start-up w 2010 roku, dziś ma już 32 tys. terminali (POS) i 5–7-procentowy udział w rynku agentów rozliczających płatności kartą. Instaluje 5–6 tys. POS-ów rocznie. W dwóch pierwszych kwartałach tego roku obsłużył transakcje o wartości ponad 4 mld zł, ale ambicje ma dużo większe.

– Chcemy mieć 100 tys. terminali w perspektywie 3–5 lat, nie tylko przez rozwój organiczny, ale i dzięki przejęciom. W tym drugim wariancie uda nam się osiągnąć ten cel wcześniej – mówi Janusz Diemko, nowy prezes firmy, który wcześniej przez kilka lat kierował firmą First Data (właściciel marki Polcard).

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Finanse
Osiem tysięcy wierzycieli Cinkciarza. Syndyk prześledzi księgi rachunkowe spółki
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Finanse
BIK w centrum innowacji: dane i edukacja napędzają rozwój sektora
Finanse
Najwięksi dłużnicy Rosji to najwięksi sojusznicy Kremla
Finanse
Długi, etyka i edukacja. Jak zmienić mentalność Polaków?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Finanse
ARP chce finansować inwestycje sektora MŚP
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama