Reklama

PeP staje do walki o prymat na rynku

Firma Polskie ePłatności z nowym inwestorem – funduszem Innova, chce zająć czołowe miejsce w wyścigu na rynku usług płatniczych.

Aktualizacja: 07.07.2016 22:36 Publikacja: 07.07.2016 21:16

PeP staje do walki o prymat na rynku

Foto: www.sxc.hu

PeP, który zaczynał jako start-up w 2010 roku, dziś ma już 32 tys. terminali (POS) i 5–7-procentowy udział w rynku agentów rozliczających płatności kartą. Instaluje 5–6 tys. POS-ów rocznie. W dwóch pierwszych kwartałach tego roku obsłużył transakcje o wartości ponad 4 mld zł, ale ambicje ma dużo większe.

– Chcemy mieć 100 tys. terminali w perspektywie 3–5 lat, nie tylko przez rozwój organiczny, ale i dzięki przejęciom. W tym drugim wariancie uda nam się osiągnąć ten cel wcześniej – mówi Janusz Diemko, nowy prezes firmy, który wcześniej przez kilka lat kierował firmą First Data (właściciel marki Polcard).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Finanse
Finanse NFZ. Cerowanie w zdrowiu nie przystoi
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Finanse
140 mld euro dla Ukrainy. Rosyjskie pieniądze nie poleżą spokojnie
Finanse
Zbliża się decyzja o upadłości Cinkciarza. Spółka chciała mieć proces w USA
Finanse
Złoto już po 4000 dolarów za uncję
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Finanse
Świat finansów musi odpowiedzieć na globalne wyzwania
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama