Reklama

Reklamy suplementów bez lekarzy

Od stycznia przyszłego roku szykuje się rewolucja w telewizyjnych reklamach suplementów diety.

Publikacja: 24.11.2019 21:00

Reklamy suplementów bez lekarzy

Foto: Adobe Stock

Już w grudniu mogą się pojawić w telewizji pierwsze reklamy suplementów diety przygotowane według nowych, bardziej rygorystycznych reguł wchodzących w życie z początkiem przyszłego roku. Suplementów diety nie będą teraz mogli promować lekarze (w tym stomatolodzy), fizjoterapeuci ani farmaceuci. Reklamy będą musiały być opatrzone informacją, że nie jest to produkt leczniczy, i nie będzie ich można kręcić w gabinetach lekarskich ani w aptekach. To niektóre ze zmian, jakie wprowadzi porozumienie nadawców w sprawie zasad rozpowszechniania reklam suplementów diety. W poniedziałek w siedzibie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) dokument podpiszą przedstawiciele większości stacji telewizyjnych, na czele z TVP, Polsatem i TVN.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Reklama
Reklama