Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklamy suplementów bez lekarzy

Od stycznia przyszłego roku szykuje się rewolucja w telewizyjnych reklamach suplementów diety.

Publikacja: 24.11.2019 21:00

Reklamy suplementów bez lekarzy

Foto: Adobe Stock

Już w grudniu mogą się pojawić w telewizji pierwsze reklamy suplementów diety przygotowane według nowych, bardziej rygorystycznych reguł wchodzących w życie z początkiem przyszłego roku. Suplementów diety nie będą teraz mogli promować lekarze (w tym stomatolodzy), fizjoterapeuci ani farmaceuci. Reklamy będą musiały być opatrzone informacją, że nie jest to produkt leczniczy, i nie będzie ich można kręcić w gabinetach lekarskich ani w aptekach. To niektóre ze zmian, jakie wprowadzi porozumienie nadawców w sprawie zasad rozpowszechniania reklam suplementów diety. W poniedziałek w siedzibie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) dokument podpiszą przedstawiciele większości stacji telewizyjnych, na czele z TVP, Polsatem i TVN.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Biznes
Tak Polska zyskuje na programie ramowym UE Horyzont Europa
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama