#RZECZoBIZNESIE: Violetta Hamerska: Święta w hotelu

Od kilku lat obserwuję rosnące zainteresowanie świętami w hotelu – mówi Violetta Hamerska, przewodnicząca kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.

Publikacja: 21.12.2016 11:22

 

Już w sierpniu zaczęła się sprzedaż oferty hotelowej na Święta Bożego Narodzenia. - Jest to wyjątkowy rok, nie przypominam sobie, żeby w ostatnich kilkunastu latach święta sprzedawały się z takim wyprzedzeniem – mówiła Hamerska.

- Nasze zachowania nabywcze uległy zmianie. Od kilku lat obserwuję rosnące zainteresowanie świętami w hotelu – dodała.

Hamerska przyznała, że wieczerza wigilijna jest przygotowana w hotelach bardzo elegancko i uroczyście, a rodziny mają swoje stoliki. - Są to rodziny wielopokoleniowe, czyli od malucha do seniora – zaznaczyła.

Gość programu zaznaczyła, że święta w hotelu są drogie. - Patrząc pod względem rynkowym nie jest to tanio – mówiła. - Można sobie wybrać standard hotelu, czy pakiet. Rekomenduję kupowanie jakichkolwiek ofert hotelowych z dużym wyprzedzeniem. Wtedy mamy szansę na dobre rabaty, wybranie dobrego pokoju i na negocjacje – dodała.

Hamerska wyliczyła, że w tym roku otworzono w Polsce ponad 100 nowych hoteli. - Bardzo intensywnie rozwija się rynek hotelowy, co wynika z dużego popytu na usługi hotelowe – oceniła.

- Wiele hoteli się rozbudowuje, coraz więcej marek międzynarodowych wchodzi do Polski – dodała.

Przyznała, że końcówka stycznia to będzie dobry moment, żeby pomyśleć o wyjeździe wielkanocnym, jeśli chcemy go kupić w dobrej cenie. - Boom na te święta to pewnie będzie luty – oceniła.

Hamerska wyjaśniła, że w przyszłym roku na rynku hotelarskim będzie widoczne utrwalanie sytuacji z ostatnich miesięcy. - Nowym zjawiskiem będą marki, które w Europie są obecne i wchodzą pomału do Polski. To są marki, które adresują swoją ofertę do millenialsów, czyli pokolenia, które poszukuje czegoś innego niż sama usługa hotelowa – mówiła.

- To co będzie trendem utrwalającym się to jest to, że nie kupujemy tylko łóżka, czy jedzenia w hotelu, ale szukamy czegoś więcej. To jest turystyka kreatywna – dodała. Zaznaczyła, że zmiany przeszła również kuchnia hotelowa. - W tej chwili to są markowe restauracje otwierane w hotelach. Oferują wysokiej jakości dania w oparciu o produkty lokalne – stwierdziła Hamerska.

Już w sierpniu zaczęła się sprzedaż oferty hotelowej na Święta Bożego Narodzenia. - Jest to wyjątkowy rok, nie przypominam sobie, żeby w ostatnich kilkunastu latach święta sprzedawały się z takim wyprzedzeniem – mówiła Hamerska.

- Nasze zachowania nabywcze uległy zmianie. Od kilku lat obserwuję rosnące zainteresowanie świętami w hotelu – dodała.

Pozostało 83% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Cybernetyczna wojna nęka firmy i instytucje
Biznes
Kierunek zielone miasta. Inwestorzy szansą dla metropolii
Biznes
Futurystyczny projekt Arabii Saudyjskiej budzi kontrowersje. „Kazano zabijać”
Biznes
Sankcje działają. Miliarderzy wracają do Rosji, ale boją się nacjonalizacji
Materiał Promocyjny
Dlaczego warto mieć AI w telewizorze
Biznes
Orły Rzeczpospolitej 2024 wybrane