Aktualizacja: 14.05.2021 23:03 Publikacja: 14.05.2021 15:55
Foto: materiały prasowe
- W 2021 roku naszym celem jest utrzymanie nowych czytelników, którzy zdecydowali się na treści cyfrowe wskutek ograniczeń spowodowanych wybuchem pandemii a także ciągłe pozyskiwanie nowych odbiorców. W tym celu udoskonalamy naszą ofertę i kanały dystrybucji. To przy konsekwentnym stosowaniu wypracowanych w ostatnich latach standardów w zakresie dyscypliny finansowej powinno pozwolić nam na kolejne wzrosty. Wyniki pierwszego kwartału pokazują, że idziemy w dobrym kierunku - komentuje Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk SA.
Od doradztwa na etapie wyboru technologii, przez budowę, po wieloletnią obsługę stacji LNG. Jarosław Patyk, wice...
W 2024 roku rynek telekomunikacyjny w Polsce zwolnił tempo wzrostu, choć rachunki użytkowników operatorów poszły...
Północnoamerykański oddział rosyjskiego holdingu stalowego Evraz objętego sankcjami USA dostanie się amerykański...
Wojsko podpisało umowę na zakup 24 pocisków powietrze – powietrze AIM-9L Sidewinder, które mogą być wykorzystywa...
We wtorek 1 lipca rozpoczyna się w Warszawie trzydniowy Kongres Statystyki Polskiej. W programie m.in. wykorzyst...
Nowy budżet Unii może być mniej korzystny dla Polski. Niemcy krytykują brak postępów w rozmowach z USA. Kanada w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas