Reklama
Rozwiń

Nowa strategia Reutera: płatny serwis info

Agencja prasowa Reuters News uruchomiła nową witrynę internetową ds. prenumerat w ramach szerokiej inicjatywy zachęcania ludzi związanych z biznesem do korzystania z jej usług

Publikacja: 18.04.2021 13:23

Nowa strategia Reutera: płatny serwis info

Foto: AFP

Poza obecnymi odbiorcami i czytelnikami nowa wersja Reuters.com liczy na przyciągnięcie chętnych, gotowych płacić po 34,99 dolarów miesięcznie za pogłębione materiały prasowe i dane dotyczące różnych dziedzin działalności. Serwis będzie bezpłatny w pierwszym okresie zapoznawczym, ale będzie wymagać od uczestników rejestrowania się po otwarciu 5 tekstów. Nie wiadomo na razie, od kiedy będą pobierane opłaty.

Dział informacji prasowych grupy Thomson Reuters wchodzi tym samym na zatłoczony rynek dużych organizacji prasowych, które już pobierają opłaty za swój serwis. Np. Bloomberg.com pobiera 34,99 dolarów bez rabatu miesięcznie, a „WSJ" 38,99 dolarów; ten dziennik wprowadził opłaty jako pierwszy w 1996 r.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Trump wysyła listy i grozi BRICS, polskie firmy liderami AI, paraliż w Rosji
Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces
Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana
Biznes
Napięcia UE–Chiny. Rozmowa Trumpa i Zełenskiego i szczyt BRICS w Rio
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina