Aktualizacja: 02.04.2020 06:21 Publikacja: 01.04.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Choć większość sklepów stacjonarnych nie działa, to markety budowlane mogą nadal pracować. Jednak ruch w tej kategorii widać zwłaszcza w internecie: z danych porównywarki Ceneo, udostępnionych tylko „Rzeczpospolitej", wynika, że zainteresowanie niektórymi kategoriami materiałów budowlanych czy dekoracyjnych wzrosło o ponad 60 proc., a ogółem segment rośnie średnio o 30 proc.
Wiosną rusza sezon remontów oraz prac ogrodowych, więc markety, choć mają mniej klientów, i tak są oblężone.
W 2024 roku rynek telekomunikacyjny w Polsce zwolnił tempo wzrostu, choć rachunki użytkowników operatorów poszły...
Północnoamerykański oddział rosyjskiego holdingu stalowego Evraz objętego sankcjami USA dostanie się amerykański...
Wojsko podpisało umowę na zakup 24 pocisków powietrze – powietrze AIM-9L Sidewinder, które mogą być wykorzystywa...
We wtorek 1 lipca rozpoczyna się w Warszawie trzydniowy Kongres Statystyki Polskiej. W programie m.in. wykorzyst...
Nowy budżet Unii może być mniej korzystny dla Polski. Niemcy krytykują brak postępów w rozmowach z USA. Kanada w...
Cyfrowe autostrady wojewódzkie powstały prawie dziesięć lat temu kosztem ponad 3 mld zł. Samorządy zapewniają, ż...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas