Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.11.2018 09:27 Publikacja: 16.11.2018 09:18
Beyoncé Knowles
Foto: AFP
Beyoncé założyła markę Ivy Park dwa lata temu we współpracy z brytyjskim potentatem handlowym, Philipem Greenem. Firma z siedzibą w Londynie zajmuje się sprzedażą odzieży do fitnessu, w tym sportowych bluz i legginsów, pasuje więc do trendu na aktywny styl życia, który propaguje Beyoncé. Nazwa marki wywodzi się zresztą od imienia córki piosenkarki i rapera Jaya Z, Blue Ivy.
Dotychczas Beyoncé i Philip Green posiadali po 50 proc. udziałów w spółce. Współpraca z Greenem była dla gwiazdy wyjątkowo korzystna, jako że jest on prezesem międzynarodowej grupy Arcadia, właściciela takich znanych sieciówek, jak Topshop, Dorothy Perkins, Burton, Evans, Miss Selfridge czy Wallis. To właśnie Topshop, wraz z firmą Beyoncé Parkwood Entertainment, są organizacjami macierzystymi marki Ivy Park.
Chiński gest dobrej woli przed rozmowami z USA, polski biznes coraz śmielej sięga po sztuczną inteligencję, a pr...
Polacy są gotowi odsunąć planowane wcześniej duże wydatki i ograniczyć wydatki codzienne, by latem wyjechać na w...
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas