Reklama

Beyoncé kupiła brytyjską markę odzieżową Ivy Park

Amerykańska piosenkarka Beyoncé postanowiła odkupić markę odzieżową Ivy Park od brytyjskiego biznesmena Philipa Greena po tym, jak został on oskarżony o molestowanie seksualne i rasizm.

Aktualizacja: 16.11.2018 09:27 Publikacja: 16.11.2018 09:18

Beyoncé Knowles

Beyoncé Knowles

Foto: AFP

ala

Beyoncé założyła markę Ivy Park dwa lata temu we współpracy z brytyjskim potentatem handlowym, Philipem Greenem. Firma z siedzibą w Londynie zajmuje się sprzedażą odzieży do fitnessu, w tym sportowych bluz i legginsów, pasuje więc do trendu na aktywny styl życia, który propaguje Beyoncé. Nazwa marki wywodzi się zresztą od imienia córki piosenkarki i rapera Jaya Z, Blue Ivy.

Dotychczas Beyoncé i Philip Green posiadali po 50 proc. udziałów w spółce. Współpraca z Greenem była dla gwiazdy wyjątkowo korzystna, jako że jest on prezesem międzynarodowej grupy Arcadia, właściciela takich znanych sieciówek, jak Topshop, Dorothy Perkins, Burton, Evans, Miss Selfridge czy Wallis. To właśnie Topshop, wraz z firmą Beyoncé Parkwood Entertainment, są organizacjami macierzystymi marki Ivy Park.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Trump z nowymi umowami, AI w medycynie i rosyjski przemysł lotniczy
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
W którą stronę zmierza bancassurance?
Biznes
Sprzedaż działki pod CPK, Polska potęgą w produkcji zniczy i rekord WIG
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Materiał Promocyjny
ESG w działaniu – obliczenia emisji, GOZ i pozyskiwanie danych środowiskowych
Reklama
Reklama