Reklama
Rozwiń
Reklama

Opóźniony lot, zgubiony bagaż, brak miejsca na pokładzie samolotu - co robić

Lot się opóźnia, walizka przylatuje uszkodzona, w tej sytuacji możesz cierpliwie czekać na działania linii lotniczej lub wziąć sprawy w swoje ręce. Europejskie Centrum Konsumenckie podpowiada, co robić, gdy linia lotnicza zawodzi.

Aktualizacja: 25.07.2019 15:37 Publikacja: 25.07.2019 15:07

Opóźniony lot, zgubiony bagaż, brak miejsca na pokładzie samolotu - co robić

Foto: Adobe Stock

Lot się opóźnia więcej niż 2 godz.

Jeżeli lecisz na krótkim dystansie do 1500 km (np. Warszawa-Londyn) po tym czasie poproś linię lotniczą o voucher na posiłek i napój. Jeżeli odmówi, zachowaj rachunki i wyślij ich kopię przewoźnikowi z prośbą o zwrot. W przypadku dłuższych dystansów „prawo do opieki" przysługuję po trzech lub czterech godzinach.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec niechcianych polowań? Co się zmieni w prawie łowieckim
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Prawo w Polsce
Rozliczenia rządów PiS przez Waldemara Żurka. Przeważają negatywne oceny
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Spadki i darowizny
O ważności wydziedziczenia i zachowku. Jak napisać skuteczny testament?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Sądy i trybunały
Katarzyna Piotrowska: Warto wrócić do prac nad tablicami alimentacyjnymi
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama