Reklama
Rozwiń

Bank zwolnił pracownicę za pomoc klientowi. „To niezgodne z naszymi zasadami”

Zwolniono menedżerkę z oddziału banku Lloyds za to, że pomagała klientowi. Ta historia ma jednak szczęśliwe zakończenie.

Aktualizacja: 11.06.2021 17:50 Publikacja: 11.06.2021 17:38

Bank zwolnił pracownicę za pomoc klientowi. „To niezgodne z naszymi zasadami”

Foto: AdobeStock

Lloyds zwolnił menedżerkę ze swojego oddziału w Oksfordzie po tym, jak pomagała 86-latkowi w wykonywaniu operacji bankowych. W oświadczeniu po zwolnieniu pracownicy bank poinformował, że decyzja oparta była na jego regułach „odpowiedzialnego postępowania”.

Zwolnioną pracownicą była Nadia Begum, która z klientem, Cliffordem Weedonem znała się już od dłuższego czasu. Znajomość pracownicy banku i klienta przerodziła się w przyjaźń, w której młoda kierowniczka bankowa pomagała starszemu przyjacielowi także przy operacjach bankowych. Dla człowieka, któremu wzrok pogarszał się z wiekiem, była to nieoceniona pomoc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych