Reklama
Rozwiń
Reklama

Personalizacja oferty kluczem do walki o cyfrowego klienta

Konsumenci oczekują, że banki znają ich potrzeby, dzięki czemu zaproponują im produkty i usługi nie tylko specjalnie dla nich przygotowane, ale także w odpowiednim czasie. Większy dostęp do danych i lepsza ich analiza w tym pomogą.

Aktualizacja: 06.11.2019 16:06 Publikacja: 06.11.2019 10:30

Personalizacja oferty kluczem do walki o cyfrowego klienta

Foto: Adobe Stock

Wdrożenie PSD2, czyli obowiązującej od połowy września unijnej dyrektywy dotyczącej płatności, miało na celu zwiększenie konkurencji w tym obszarze rynku poprzez dopuszczenie do gry fintechów. Pojawiła się jednak obawa, że banki staną się tylko dostawcą produktów i usług bankowych sprzedawanych przez inne instytucje.

Alternatywą dla tego czarnego dla bankowców scenariusza jest wyjście poza tradycyjną bankowość i tworzenie swoistych ekosystemów, w których klienci znaleźliby znacznie więcej niż tylko kredyt, depozyt i płatności.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Karty płatnicze i mobilne płatności NFC – tak dziś płacą Polacy
Analizy Rzeczpospolitej
Płatności coraz mocniej bazują na technologii
Analizy Rzeczpospolitej
Energetyka idzie pod rękę z AI
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama