Reklama

Personalizacja oferty kluczem do walki o cyfrowego klienta

Konsumenci oczekują, że banki znają ich potrzeby, dzięki czemu zaproponują im produkty i usługi nie tylko specjalnie dla nich przygotowane, ale także w odpowiednim czasie. Większy dostęp do danych i lepsza ich analiza w tym pomogą.

Aktualizacja: 06.11.2019 16:06 Publikacja: 06.11.2019 10:30

Personalizacja oferty kluczem do walki o cyfrowego klienta

Foto: Adobe Stock

Wdrożenie PSD2, czyli obowiązującej od połowy września unijnej dyrektywy dotyczącej płatności, miało na celu zwiększenie konkurencji w tym obszarze rynku poprzez dopuszczenie do gry fintechów. Pojawiła się jednak obawa, że banki staną się tylko dostawcą produktów i usług bankowych sprzedawanych przez inne instytucje.

Alternatywą dla tego czarnego dla bankowców scenariusza jest wyjście poza tradycyjną bankowość i tworzenie swoistych ekosystemów, w których klienci znaleźliby znacznie więcej niż tylko kredyt, depozyt i płatności.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Energetyka idzie pod rękę z AI
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama