Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowe technologie wspierają poszukiwania dachu nad głową

Rezerwacje mieszkania online jak wakacji w Airbnb, zaawansowane algorytmy kojarzące klientów, system rekomendacji, rozmowa z chatbotem. Tak się kupuje i wynajmuje mieszkania i domy w XXI wieku. Również w Polsce.

Publikacja: 31.07.2019 10:20

Nowe technologie wspierają poszukiwania dachu nad głową

Foto: Rzeczpospolita

Rynek nieruchomości bez internetu nie istnieje. – Zamiast biegać po kioskach po gazety z ogłoszeniami, wystarczy usiąść do komputera – mówi Marian Bruliński, wiceprezes obido.pl. – Zwykła wyszukiwarka to jednak tylko cyfrowa tablica ogłoszeń. Nadal trzeba ją przeszukiwać. To się jednak zmienia dzięki rozwojowi PropTechu. Nowością są takie platformy jak nasza. Inteligentna wyszukiwarka pozwala na określenie nawet bardzo skomplikowanych parametrów kilkoma kliknięciami i wyświetla wszystkie dostępne mieszkania odpowiadające potrzebom użytkownika.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Karty płatnicze i mobilne płatności NFC – tak dziś płacą Polacy
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Analizy Rzeczpospolitej
Płatności coraz mocniej bazują na technologii
Analizy Rzeczpospolitej
Energetyka idzie pod rękę z AI
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama