Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.03.2019 21:00 Publikacja: 12.03.2019 21:00
Foto: AdobeStock
Największy na świecie producent opakowań szklanych Owens-Illinois (O-I) wskazuje na rosnącą w swojej branży rolę personalizacji i wzornictwa. Pierwszy z trendów jest pochodną oczekiwań konsumentów chcących, by marki dostosowywały się do ich osobistych potrzeb i preferencji. W efekcie zwyżkował popyt na niestandardowe opakowania, co z kolei przyczyniło się do rozwoju opakowań spersonalizowanych.
– Producenci coraz częściej widzą, jaką rolę odgrywa personalizacja opakowań w kreowaniu wizerunku marki wśród konsumentów, tworząc unikalną tożsamość swoich produktów lub marek na rynku. Ostatecznym celem jest budowanie zaangażowania i zadowolenia konsumentów, stworzenie relacji między klientem a marką, przywiązanie do go marki oraz podkreślenie wartości premium opakowań – mówi Magdalena Woronowicz, dyrektor sprzedaży na Europę Północno-Wschodnią w O-I.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zaległe zadłużenie firm wynajmujących kampery w ciągu trzech lat niemal się podwoiło. Najlepiej radzi sobie ryne...
Nowe technologie zwiększają efektywność i pomagają podejmować właściwe decyzje – również w finansach.
Sektor budownictwa, ze względu na swoją złożoność, jest szczególnie narażony na zjawisko zatorów płatniczych. Aż...
Sensory, drony czy AI pomagają, choć nie są lekarstwem na strukturalny deficyt rąk do pracy w budownictwie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas