Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak sprawdzić czy żywność nie jest fałszowana

Specjaliści z Laboratorium Autentykacji Produktów (LAP) w łódzkim BioNanoParku sprawdzają, czy producenci nie fałszują żywności.

Aktualizacja: 22.07.2016 14:12 Publikacja: 22.07.2016 11:46

Laboratorium Autentykacji Produktów jest jedyną pracownią w Polsce, specjalizującą się w wykrywaniu

Laboratorium Autentykacji Produktów jest jedyną pracownią w Polsce, specjalizującą się w wykrywaniu zafałszowań żywności

Foto: 123RF

Specjaliści z LAP za pomocą metod izotopowych badają. miody, soki, kawę, oleje, wina czy inne wyroby alkoholowe. Mogą sprawdzić czy ich skład jest zgodny z deklaracjami producenta, a produkt jest bezpieczny dla konsumentów. W laboratorium badane są także suplementy diety, a w przyszłości mają być sprawdzane także kosmetyki i farmaceutyki.

Laboratorium Autentykacji Produktów jest jedyną taką pracownią w Polsce, która specjalizuje się w wykrywaniu zafałszowań przy użyciu metod izotopowych w takich produktach jak żywność czy farmaceutyki.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zdrowie
Recepta na konkurencyjność przemysłu farmaceutycznego
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Zdrowie
Innowacje w opiece zdrowotnej jako katalizator konkurencyjności
Zdrowie
Pedagożka tłumaczy: ADHD u kobiet wygląda inaczej
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
psychologia
Czym jest ADHD burnout i maska ADHD – wyjaśnia psycholożka Monika Kotlarek
Reklama
Reklama