Praca zdalna albo rotacyjna, środki do dezynfekcji, ozonowanie pomieszczeń, jednokierunkowy ruch na terenie kancelarii, fundowany transport – wszystko to wyróżnione firmy prawnicze starały się zapewnić pracownikom w obliczu pandemii Covid-19. Dobrostan pracowników był kluczowy dla stworzenia im komfortowych warunków pracy. Odbywała się ona głównie w wersji zdalnej, z użyciem ogólnodostępnych aplikacji takich jak Zoom, Skype czy Teams lub też za pomocą programów stworzonych specjalnie dla tych kancelarii, które umożliwiają im kontakt w całej światowej sieci. Wszystko musiało też być bezpieczne i gwarantować dochowanie tajemnicy zawodowej adwokatów czy radców. Większość spotkań z klientami odbywa się w formie wideo- lub telekonferencji. W formie elektronicznej odbywają się również seminaria dla klientów oraz spotkania wewnętrzne poszczególnych zespołów. Popularność zyskały webinaria. Kapituła wyróżniła tych, którzy o tym pomyśleli, a swoim pracownikom zapewnili jak najlepsze samopoczucie w pandemicznych warunkach. Uruchamiano infolinie wsparcia, umożliwiano także potrzebującym konsultacje z psychologiem lub osobami służącymi poradą, jak zachować tzw. work-life balance, jak podzielić się obowiązkami domowymi, opieką nad dziećmi itp., gdy oboje partnerzy pracują z domu.