Reklama
Rozwiń
Reklama

Mocni liderzy i silna grupa pościgowa. Rekomendacje rankingu "Rzeczpospolitej"

Kancelarie mierzą się z niestabilną sytuacją gospodarczą i szykują na zmiany w związku z rozwojem sztucznej inteligencji. Kto najskuteczniej radzi sobie na dynamicznym rynku? Oto wyróżnienia dla najlepszych.

Publikacja: 20.06.2024 04:30

Mocni liderzy i silna grupa pościgowa. Rekomendacje rankingu "Rzeczpospolitej"

Foto: Adobe Stock

Jak co roku najlepsze kancelarie wyłanialiśmy na podstawie rekomendacji środowiska prawniczego, pozycji w międzynarodowych rankingach, prawniczych osiągnięć oraz badania opinii o kancelariach/prawnikach przeprowadzonego wśród dyrektorów i zarządzających departamentami prawnymi przedsiębiorstw i ekspertów z rynków kapitałowych. Wskazujemy zwycięzców w podziale na dwie grupy – dużych kancelarii, tj. ponad 50 prawników, i mniejszych, do 50 prawników.

TABELA rankingowa  - wyniki — duże kancelarie

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama