Reklama
Rozwiń
Reklama

Fundacja Promocji Bezpieczeństwa: szkoły nie wiedzą jak sprostać GIODO

Fundacja Promocji Bezpieczeństwa zareagowała na informację Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych „GIODO zaleca zachowanie ostrożności w kontaktach z Fundacją Promocji Bezpieczeństwa", które mają wprowadzać w błąd.

Publikacja: 25.04.2017 12:19

Fundacja Promocji Bezpieczeństwa: szkoły nie wiedzą jak sprostać GIODO

Foto: 123rf

Fundacja pragnie zwrócić uwagę  na źródło i przyczyny akcji mającej na celu ostrzeżenie Prezydentów, Burmistrzów i Wójtów oraz dyrektorów szkół przed naruszeniem przepisów wynikających z ich zdaniem sprzecznych zaleceń Najwyższej Izby Kontroli oraz GIODO.

14 marca br. Prezes Najwyższej Izby Kontroli w pismach do Prezydentów, Burmistrzów i Wójtów z informacją o wynikach kontroli wykorzystania monitoringu wizyjnego w szkołach zachęcił do sprawdzenia czy dyrektorzy szkół zgłosili do GIODO zbiór monitoring i czy wdrożyli odpowiednią dokumentację.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama