Obserwując 500-metrowy odcinek w stronę centrum od Woronicza do Malczewskiego, kierowcy nie szczędzą uwag.
– Na każdym kroku niechlujstwo i „maniana” – mówi Henryk Żółkiewski z Mokotowa. – Jak w tym mieście mają powstać obwodnica i sieć metra, jeśli drogowcy nie potrafią sobie poradzić z jedną ulicą?
Za remont wart 45 mln zł odpowiada Zarząd Dróg Miejskich. Rzeczniczka tej instytucji Urszula Nelken nie wie, kiedy Puławska zostanie otwarta.– To kwestia ustaleń między wykonawcą i miejskim inżynierem ruchu – ucina.
Wykonawcą jest austriacki Strabag. Jego obowiązkiem było dostarczenie projektu organizacji ruchu. Wywiązał się z niego... dopiero w czwartek. Miejski inżynier ruchu Janusz Galas stwierdził w piątek, że projekt zawiera błędy i odesłał go do poprawki. – Pracuje dla nas wysokiej klasy projektant, który ustalił szczegóły z inżynierem ruchu. Nie wiem, czemu koncepcja się zmieniła – mówi prezes Strabagu Dariusz Słotwiński.
A miejski inżynier Janusz Galas potrafi być twardy (ksywkę Zielona Strzałka ma z powodu uporu w likwidacji warunkowego skrętu na skrzyżowaniach). Z „Rz” nie chciał rozmawiać.