Reklama

Po co nam farmaceuci?

Zakaz reklamy aptek przynosi coraz bardziej kuriozalne skutki.

Publikacja: 29.03.2018 21:42

Po co nam farmaceuci?

Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik

Zaczęło się od rezygnacji z wszelkich programów lojalnościowych, dzięki którym pacjenci mogli liczyć na niższe ceny produktów. Apteki musiały zrezygnować z rządowego programu Karta Dużej Rodziny i udzielania porad zdrowotnych. Za zakazaną reklamę uznano informację o możliwości płacenia kartą, realizację kart ubezpieczenia lekowego czy informowanie, że personel apteki posługuje się językiem obcym – wylicza Konfederacja Lewiatan. Ostatnio zakazane zostało nawet wypożyczanie pacjentom inhalatorów, bo zdaniem służb takie działanie wyróżnia aptekę i służy wyłącznie zwiększeniu sprzedaży.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama