Reklama
Rozwiń
Reklama

Odpowiedzialność firm za klimat: rosną społeczne oczekiwania

Model „biznesu takiego jak zwykle" staje się nie do utrzymania.

Publikacja: 20.03.2020 01:00

Od wychodzącej na ulice młodzieży szkolnej aż po podejmowane w zaciszach gabinetów decyzje o rezygnacji z finansowania inwestycji w paliwa kopalne – ochrona środowiska przestaje być rynkową niszą. I do niszy już nie wróci.

Trend ten nie dziwi, nawet jeśli przyjmiemy, że wkrótce po paryskim porozumieniu klimatycznym w roku 2015 – kiedy to państwa sygnatariusze zobowiązały się do podejmowania działań na rzecz zmniejszenia wzrostu średniej, globalnej temperatury do poziomu 2, a najlepiej 1,5 stopnia Celsjusza w porównaniu z okresem przed rewolucją przemysłową – można było odnieść wrażenie pewnego marazmu w realizacji jego zapisów.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Kultura spoiwem społecznym
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Materiał Promocyjny
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama