Reklama

Grupa TZMO – mocna marka

Rynek farmaceutyczny w Polsce jako jedna z branż z najdłuższymi tradycjami w naszym kraju doświadczył gruntownych zmian w ciągu ostatnich dziesięcioleci.

Publikacja: 28.06.2020 21:00

Grupa TZMO – mocna marka

Foto: Rzeczpospolita

Spółki farmaceutyczne dynamicznie się rozwijają i inwestują w badania i rozwój. W zestawieniu 12 czołowych firm większość stanową producenci leków, jak Polpharma czy Adamed Pharma. Są też dystrybutorzy farmaceutyków: Neuca, Farmacol.

Wyróżnienie Najważniejszej Firmy dla Polski w branży farmaceutyczno-medycznej otrzymała Grupa TZMO. Czołowy europejski producent i dostawca produktów medycznych, artykułów higienicznych i kosmetycznych na rynek światowy. Produkty Grupy stanowią pierwszy wybór dla rzeszy polskich klientów, stale rośnie też liczba wiernych nabywców wyrobów firmy na światowych rynkach. To firma z polskim kapitałem, właściciel 54 firm w Polsce i za granicą. Nowoczesne zakłady i centra Szkoleniowo-Marketingowo-Logistyczne znajdują się w Rosji, na Ukrainie, w Indiach, Niemczech, Rumunii i na Węgrzech. Produkty TZMO dostępne są w ponad 65 rynkach na pięciu kontynentach. W 2019 r. przychody ze sprzedaży przekroczyły 3 mld zł, zysk netto wyniósł 343 mln zł. Spółka zatrudniała ponad 7,1 tys. osób.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Rola uczelni w rozwoju AI dla strategicznych potrzeb państwa
Wydarzenia Gospodarcze
Kosmos jako narzędzie bezpieczeństwa i odporności systemowej
Wydarzenia Gospodarcze
Kongres Nowej Mobilności 2025 – wpływowi eksperci, kluczowe wyzwania i wiedza z pierwszej ręki
Wydarzenia Gospodarcze
OHP – pokaz umiejętności i smaków
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Wydarzenia Gospodarcze
Troska o pacjentów = troska o planetę
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama