Reklama

Mariaż technologii i mody

Historia zielonogórskiej firmy eobuwie.pl to historia przełamywania utartych schematów myślowych i śmiałości w konsekwentnym wdrażaniu nowoczesnych technologii.

Aktualizacja: 30.06.2020 00:00 Publikacja: 28.06.2020 21:20

Z usługi esize.me skorzystało już ponad milion Polaków. Dostępna jest ona zarówno w sklepach stacjon

Z usługi esize.me skorzystało już ponad milion Polaków. Dostępna jest ona zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i aplikacji mobilnej

Foto: eobuwie.pl

Artykuł przygotowany przez firmę eobuwie.pl

Od pomysłu rozwijanego na zapleczu niewielkiego lokalnego sklepu z butami eobuwie.pl przebyło długą drogę do pozycji lidera segmentu w Europie Środkowej. Obecnie spółka prowadzi sprzedaż online w 16 krajach, a w Polsce rozwija koncept sklepu stacjonarnego – to już 24 placówki zlokalizowane w największych galeriach handlowych.

Zmiana – to określenie, które stanowi istotę branży e-commerce. Podmioty, które mają łatwość adaptowania się do zmieniających się uwarunkowań rynku i stale rosnących oczekiwań konsumentów, tworzą awangardę danego segmentu i kreują trendy.

W przypadku eobuwie.pl dochodzi do tego wykorzystywanie najnowszych rozwiązań technologicznych i precyzyjne definiowanie potrzeb klientów.

Reklama
Reklama

Ambitne projekty

Rynek jest nasycony. Szeroka oferta, szybkie i darmowe zwroty, przejrzysta ścieżka zakupowa – to tylko punkt wyjścia, aby skutecznie zawalczyć o klienta.

Dlatego eobuwie.pl regularnie poszerza portfolio marek. To starannie wyselekcjonowany asortyment, ale i brandy dostępne na wyłączność: Quazi, Sergio Bardi, Creole, Eva Minge, Togoshi, Rage Age.

W marcu 2020 r. spółka ogłosiła efekt współpracy z popularną hollywoodzką aktorką, prezentując kolekcję Eva Longoria. W trakcie pandemii koronawirusa firma przeznaczyła część środków ze sprzedaży kolekcji na zakup respiratora dla Szpitala Uniwersyteckiego im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze. Eva Longoria włączyła się w akcję osobiście, relacjonując ją w swoich mediach społecznościowych.

Milion skanów

Technologia, która napędza nieustanny rozwój, jest wpisana w DNA firmy. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom eobuwie.pl zapewnia klientom unikatowy kontakt z marką – to m.in. robot Pepper w roli asystenta sprzedaży, okazjonalne pop-up stores, jak np. mobilny Foot Truck, który na 100 mkw. gromadzi wszystkie benefity znane ze sklepów stacjonarnych eobuwie.pl.

Rewolucją w branży okazał się, udostępniony w październiku 2018 r., system skanowania 3D stóp esize.me. System najpierw dokonuje szczegółowego pomiaru – uwzględniając najważniejsze parametry stopy: długość, szerokość oraz wysokość podbicia – a następnie na tej podstawie rekomenduje buty z całej oferty eobuwie.pl.

– Z powodzeniem udostępniliśmy Polakom rozwiązanie wykorzystywane dotychczas przez profesjonalnych sportowców. Dzięki tej technologii przekonaliśmy klientów do tego, że odpowiednie dopasowanie obuwia bez przymierzania jest możliwe. Ułatwiliśmy zakup obuwia dla najmłodszych. Usługę esize.me wprowadziliśmy także do aplikacji mobilnej eobuwie.pl, jako skan 2D wykonywany za pomocą smartfona i dziś możemy poszczycić się największą na świecie bazą skanów, to już ponad milion – mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.

Reklama
Reklama

Nowatorski koncept sklepu stacjonarnego

Rok 2018 był rokiem innowacji w zakresie sprzedaży wielokanałowej. Spółka wbrew panującym trendom, popularyzacji sprzedaży w kanale online, powołała nowatorski format sklepu stacjonarnego.

– Odeszliśmy od fizycznej ekspozycji produktów na rzecz ekranów multimedialnych oraz tabletów zawierających pełną ofertę eobuwie.pl w zasięgu ręki. Udostępniamy klientom tysiące produktów, co w przypadku ich fizycznego prezentowania nie byłoby możliwe. Jeśli klienci nie znajdą produktu, który chcieliby kupić, następnego dnia możemy dostarczyć go z magazynu centralnego pod wskazany adres – dodaje Marcin Grzymkowski.

Koncept sklepu szybko zyskał uznanie nie tylko klientów, ale i branży, zdobywając prestiżowe nagrody m.in. „Effie", „eCommerce Polska", „SCF Retailers Award". Dziś to już 24 placówki zlokalizowane w największych galeriach handlowych.

Czy technologie, na które stawia eobuwie.pl, na zawsze zmienią sposób, w jaki ludzie kupują buty? Biorąc pod uwagę historię innowacji handlowych napisaną dotychczas przez spółkę – wszystko jest możliwe.

Artykuł przygotowany przez firmę eobuwie.pl

Patronat Rzeczpospolitej
Odporny transport wyzwaniem dla integracji i rozwoju
Patronat Rzeczpospolitej
Kluczowa ciągłość działania infrastruktury krytycznej
Wydarzenia Gospodarcze
Inwestycje: Polska między optymizmem a wyzwaniami
Wydarzenia Gospodarcze
Nowa przestrzeń dialogu o zdrowiu najmłodszych: debiut Forum Zdrowia Dzieci w Katowicach
Wydarzenia Gospodarcze
Sama emerytura nie zapewni spokojnej starości
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama