Ambitne projekty
Rynek jest nasycony. Szeroka oferta, szybkie i darmowe zwroty, przejrzysta ścieżka zakupowa – to tylko punkt wyjścia, aby skutecznie zawalczyć o klienta.
Dlatego eobuwie.pl regularnie poszerza portfolio marek. To starannie wyselekcjonowany asortyment, ale i brandy dostępne na wyłączność: Quazi, Sergio Bardi, Creole, Eva Minge, Togoshi, Rage Age.
W marcu 2020 r. spółka ogłosiła efekt współpracy z popularną hollywoodzką aktorką, prezentując kolekcję Eva Longoria. W trakcie pandemii koronawirusa firma przeznaczyła część środków ze sprzedaży kolekcji na zakup respiratora dla Szpitala Uniwersyteckiego im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze. Eva Longoria włączyła się w akcję osobiście, relacjonując ją w swoich mediach społecznościowych.
Milion skanów
Technologia, która napędza nieustanny rozwój, jest wpisana w DNA firmy. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom eobuwie.pl zapewnia klientom unikatowy kontakt z marką – to m.in. robot Pepper w roli asystenta sprzedaży, okazjonalne pop-up stores, jak np. mobilny Foot Truck, który na 100 mkw. gromadzi wszystkie benefity znane ze sklepów stacjonarnych eobuwie.pl.
Rewolucją w branży okazał się, udostępniony w październiku 2018 r., system skanowania 3D stóp esize.me. System najpierw dokonuje szczegółowego pomiaru – uwzględniając najważniejsze parametry stopy: długość, szerokość oraz wysokość podbicia – a następnie na tej podstawie rekomenduje buty z całej oferty eobuwie.pl.
– Z powodzeniem udostępniliśmy Polakom rozwiązanie wykorzystywane dotychczas przez profesjonalnych sportowców. Dzięki tej technologii przekonaliśmy klientów do tego, że odpowiednie dopasowanie obuwia bez przymierzania jest możliwe. Ułatwiliśmy zakup obuwia dla najmłodszych. Usługę esize.me wprowadziliśmy także do aplikacji mobilnej eobuwie.pl, jako skan 2D wykonywany za pomocą smartfona i dziś możemy poszczycić się największą na świecie bazą skanów, to już ponad milion – mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.