Aktualizacja: 13.03.2017 19:32 Publikacja: 13.03.2017 19:07
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
Badania środowiska polskich start-upów ujawniają coraz bardziej wyraźny trend: aby skutecznie funkcjonować w sektorze gospodarki cyfrowej, nie można ograniczać swojego zasięgu, lecz należy działać na szerokim rynku międzynarodowym. W dobie internetu nie ma granic dla prowadzenia wielu biznesów. Świadczyć nowoczesne usługi czy sprzedawać innowacyjne rozwiązania można na wielu rynkach.
– Technologia pozwala zamienić innowacyjne pomysły młodych Polaków w przedsięwzięcia o światowym zasięgu – przyznaje Eliza Kruczkowska, dyrektor ds. innowacji w Polskim Funduszu Rozwoju.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas