Reklama

Szkolne ubezpieczenia NNW wymaga zmian - raport Rzecznika Finansowego

Patologie w sposobie sprzedaży, niskie sumy ubezpieczenia i niskie świadczenia powodują, że szkolne ubezpieczenia NNW wymagają zmian - uważa Rzecznik Finansowy.

Aktualizacja: 01.06.2017 11:55 Publikacja: 01.06.2017 11:08

Szkolne ubezpieczenia NNW wymaga zmian - raport Rzecznika Finansowego

Foto: fotolia

W swoim raporcie Rzecznik Finansowy zwraca uwagę, że klienci po wypadku dziecka są rozczarowani jakością oferty ubezpieczeniowej. Tym bardziej, że nawet atrakcyjnie wyglądające opcje ochrony, są obwarowane wieloma trudnymi do spełnienia warunkami.

- Każdego roku około 200 osób dzwoni i pisze do nas z prośbą o poradę lub interwencję. Przypuszczamy jednak, że więcej klientów ma różne problemy i wątpliwości. Jednak ze względu na niskie kwoty ewentualnego sporu, nie podejmują działań. Na tej podstawie dostrzegamy, że klienci nie są świadomi zakresu umów „NNW szkolnego". Mam nadzieję, że nasz Raport poprawi tą sytuację. Wydaje się jednak, że ubezpieczyciele powinni lepiej informować o tym jak działa takie ubezpieczenie. Pomoże to uniknąć rozczarowania klientów na etapie likwidacji szkody- mówi Aleksandra Wiktorow, Rzecznik Finansowy.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Spadki i darowizny
Czy spadek po rodzicach zawsze dzieli się po równo? Jak dziedziczy rodzeństwo?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Sądy i trybunały
Sędzia kupił wódkę na stacji benzynowej, wypił i odjechał. SN wydał wyrok
Sądy i trybunały
Byli sędziowie i prokuratorzy bez immunitetów. Ważna uchwała Sądu Najwyższego
Sądy i trybunały
Prezes Izby Kontroli SN: spełnienie żądań ministra Żurka oznacza chaos
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Sądy i trybunały
Resort Waldemara Żurka chce przywrócić przepisy sprzed rządów PiS
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama