Aktualizacja: 10.01.2018 11:39 Publikacja: 10.01.2018 11:37
Foto: materiały prasowe
Emirates i Etihad wspierane przez swych państwowych właścicieli zakończyły niemal jednocześnie tworzenie globalnych sieci połączeń ze swych ośrodków w Dubaju i Abu Zabi oddalonych od siebie o zalewie 128 kilometrów. Pierwsza linia należy do rządu w Dubaju, druga do rządu Abu Zabi.
List intencyjny podpisany przez Tima Clarka z Emirates i Tony Douglasa z Etihad przewiduje, że Emirates Security Group i Etihad Aviation Group będą „razem pracować w strefach operacyjnych ZEA i poza nimi”. Zgodnie z zawartą umową dział Emirates zapewni Etihadowi programy w zakresie bezpieczeństwa i szkolenia oraz pomoże zwiększyć skuteczność ochroniarzy tej linii.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas