Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.01.2018 06:20 Publikacja: 19.01.2018 18:51
Foto: newag.pl
Warte ponad 56 mln zł 5 lokomotywy Griffin, które Newag zbudował na koniec 2017 roku dla Lotos Kolej, nie ma dopuszczenie do ruchu po sieci PKP PLK. Przewoźnik, który zakończył 2017 rok rekordowymi przewozami spodziewa się kolejnego dobrego okresu i pilnie potrzebuje nowych lokomotyw.
Problemy Newagu wynikają z braku w lokomotywach Griffin paneuropejskiego systemu ETCS, który służy do zarządzania ruchem kolejowym. Rzecznik Urzędu Transportu Kolejowego przypomina, że od 1 stycznia 2015 roku wszystkie lokomotywy poruszające się po głównych liniach kolejowych muszą być wyposażone w ETCS.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas