Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.01.2018 06:20 Publikacja: 19.01.2018 18:51
Foto: newag.pl
Warte ponad 56 mln zł 5 lokomotywy Griffin, które Newag zbudował na koniec 2017 roku dla Lotos Kolej, nie ma dopuszczenie do ruchu po sieci PKP PLK. Przewoźnik, który zakończył 2017 rok rekordowymi przewozami spodziewa się kolejnego dobrego okresu i pilnie potrzebuje nowych lokomotyw.
Problemy Newagu wynikają z braku w lokomotywach Griffin paneuropejskiego systemu ETCS, który służy do zarządzania ruchem kolejowym. Rzecznik Urzędu Transportu Kolejowego przypomina, że od 1 stycznia 2015 roku wszystkie lokomotywy poruszające się po głównych liniach kolejowych muszą być wyposażone w ETCS.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas