Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.05.2018 17:14 Publikacja: 31.05.2018 17:13
Foto: Bloomberg
Łopatki turbin i sprężarki w tych silnikach (zestaw C) zużywają się szybciej niż zakładał producent, co wymaga częstszych kontroli i zmusza linie lotnicze do zatrzymywania samolotu na ziemi. Niektórzy klienci RR skarżyli się, że muszą wynajmować zastępcze samoloty, aby mieć czym rozwozić pasażerów w szczytowym okresie letnich urlopów.
Firma z Derby ogłosiła teraz, że znalazła nową technikę przeprowadzania inspekcji, pozwalającą na sprawdzanie silników bez ich demontażu ze skrzydeł, co ułatwi dotrzymanie terminu 9 czerwca zakończenia wstępnych kontroli, jak polecił urząd nadzoru lotnictwa. Ok. 30 samolotwo British Airways, Virgin Atlantic i Air New Zealand z 380, których to może dotyczyć, zostało uziemione do kontroli, w szczytowym okresie może ich być 50 — podał RR.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas