Aktualizacja: 15.04.2019 15:22 Publikacja: 15.04.2019 14:21
Foto: AFP
W ostatni piątek przedstawiciele FAA spotkali się z pilotami trzech amerykańskich linii lotniczych, które mają Maxy w swojej flocie — American Airlines, United i Southwest. Jednocześnie FAA zapowiedziała, że ponowna certyfikacja tych maszyn zostanie dokonana wspólnie z regulatorami ruchu lotniczego z innych krajów — Kanady, Chin, Brazylii, Meksyku oraz europejską EASA. Z kolei Departament Transportu USA wspólnie z prokuratorami dokładnie analizują, jak odbywała się certyfikacja samolotów Boeinga w przeszłości.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas