Aktualizacja: 17.04.2019 10:20 Publikacja: 17.04.2019 08:44
Foto: AFP
Raport, z który można przeczytać na stronie FAA i ocenić do 30 kwietnia, opisuje działanie jeszcze nie ukończonej zmiany w oprogramowaniu. Sugeruje on konieczność odbycia przez pilotów szkolenia z nowych funkcji systemu kontroli lotu MCAS, ale nie zaleca kosztownego szkolenia na symulatorach, co dodatkowo jeszcze odsunęłoby przywrócenie prawa do używania Maxów. I to odsunęłoby znacząco, ponieważ np. w USA nie są dostępne jeszcze symulatory do szkolenia pilotujących te maszyny.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas