Aktualizacja: 01.12.2020 14:55 Publikacja: 01.12.2020 14:49
Foto: Adobe Stock
Zdaniem Briana Pearce, głównego ekonomisty IATA już podczas tegorocznego lata widać było, że ożywił się popyt na tanie rejsy po Europie. Fakt, że przewoźnicy niskokosztowi są bardzo elastyczni i mogą sobie pozwolić na niskie ceny biletów pozwoli im szybko dostosować odpowiednią ofertę, która zachęci przynajmniej do wyjazdu na wakacje bądź na weekend.
— Nie ma żadnych wątpliwości, że na początku odbudowy rynku w przyszłym roku największe szanse na wzrost sprzedaży będą mieć te linie, który naprawdę potrafiły obniżyć koszty i potrafią zarabiać na rejsach samolotami z niskim wypełnieniem. To wielka szansa dla linii ultra-niskokosztowych i widać wyraźnie, że stają się one coraz bardziej aktywne — mówi Brian Pearce.
Konflikt Pakistanu z Indiami zaostrza się. Pakistan zamknął przestrzeń powietrzną dla linii z Indii. Rząd w Delh...
Nowy Air Force One, czyli B747 One i to dwa egzemplarze, Donald Trump zamówił jeszcze podczas poprzedniej kadenc...
Prezes Ryanaira, Michael O’Leary, sygnalizuje gotowość rezygnacji z dostaw boeingów, jeśli okaże się, że po wpro...
Władimir Putin zaproponował Aleksandrowi Łukaszence stworzenie własnej wersji lotniczego konsorcjum na wzór euro...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
- Nie będzie można żądać wydania nieruchomości, zanim nie zaproponuje się właścicielowi zaliczki w wys. 85 proc....
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas