Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.02.2020 15:45 Publikacja: 23.02.2020 15:45
Foto: Bloomberg
Miałaby więc powstać linia regionalna, która obsługiwałaby połączenia z rosyjskiego dalekiego wschodu po całej Rosji głównie jednak latając po portach na wschodniej Syberii i wybrzeżu Pacyfiku. Pomysł drugi, to współudział w zbudowaniu linii lotniczej w Nigerii — Green Africa Airways (GAA), która ma wystartować z pasażerami jeszcze tego lata. Tyle,że może to nie być takie proste, bo Nigeryjczycy mają inną wizję. Rząd nigeryjski już zatwierdził zgodę na wsparcie finansowe na kupno 6 sztuk A220-300 wcześniej zamówionych dla rosyjskich Red Wings , chociaż kategorycznie odrzucił możliwość zamówienia na tego projektu Airbusów A320neo/ceo. Przy tym pomysł na GAA jest bardzo ambitny i linia miałaby na przykład, tak jak robią to dzisiaj Ethiopian Airlines , obsługiwać połączenia na terenie całej Afryki. Stąd w Moskwie wywnioskowano,że GAA byłby idealnym klientem na SSJ100.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas