Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.07.2020 13:12 Publikacja: 25.07.2020 13:12
Foto: Bloomberg
Firma z Tuluzy zgodziła się płacić wyższe oprocentowanie od dwóch pożyczek na prace przy samolocie szerokokadłubowym A350, który zaczął latać komercyjnie w 2015 r. „Tym ostatnim posunięciem Airbus uważa, że dostosowuje się w pełni do wszystkich decyzji WTO" — oświadczył w komunikacie.
Komisja Europejska oświadczyła z kolei, że „Unia Europejska i zainteresowane kraje: Francja, Hiszpania i Niemcy są w całkowitej zgodzie z orzeczeniami WTO w sprawie Airbusa. To usuwa wszelkie podstawy do utrzymywania przez USA retorsji wobec europejskiego eksportu i stanowi solidny argument szybkiego uregulowania tego długotrwałego sporu. Nalegamy, aby USA zniosły natychmiast te nieuzasadnione stawki celne" — podkreślił cytowany w komunikacie komisarz ds. handlu Phil Hogan i uprzedził, że „przy braku porozumienia Unia będzie gotowa wykorzystać w pełni swe prerogatywy w zakresie sankcji" — odnotował Reuter.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas