Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.07.2020 13:12 Publikacja: 25.07.2020 13:12
Foto: Bloomberg
Firma z Tuluzy zgodziła się płacić wyższe oprocentowanie od dwóch pożyczek na prace przy samolocie szerokokadłubowym A350, który zaczął latać komercyjnie w 2015 r. „Tym ostatnim posunięciem Airbus uważa, że dostosowuje się w pełni do wszystkich decyzji WTO" — oświadczył w komunikacie.
Komisja Europejska oświadczyła z kolei, że „Unia Europejska i zainteresowane kraje: Francja, Hiszpania i Niemcy są w całkowitej zgodzie z orzeczeniami WTO w sprawie Airbusa. To usuwa wszelkie podstawy do utrzymywania przez USA retorsji wobec europejskiego eksportu i stanowi solidny argument szybkiego uregulowania tego długotrwałego sporu. Nalegamy, aby USA zniosły natychmiast te nieuzasadnione stawki celne" — podkreślił cytowany w komunikacie komisarz ds. handlu Phil Hogan i uprzedził, że „przy braku porozumienia Unia będzie gotowa wykorzystać w pełni swe prerogatywy w zakresie sankcji" — odnotował Reuter.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas