Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.01.2015 11:21 Publikacja: 04.01.2015 11:21
Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek Ryszard Waniek
W powietrzu będzie więc coraz ciaśniej i niekoniecznie coraz bezpieczniej.
Za rozwojem przewoźników nie nadąża infrastruktura, niezbędna do wykonywania bezpiecznych lotów. Dodatkowo rozwój linii niskokosztowych spowodował, że funkcjonują one z minimalnym marginesem zysku. Średnio na każdym przewiezionym pasażerze zarabiają one 4,3 dol. Czasami więc warto zastanowić się czy latając po Azji Południowo-Wschodniej warto kusić się na najtańsze oferty nieznanych przewoźników. I nie wybrać linii znanej z przestrzegania reguł bezpieczeństwa.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas