Aktualizacja: 04.01.2015 11:21 Publikacja: 04.01.2015 11:21
Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek Ryszard Waniek
W powietrzu będzie więc coraz ciaśniej i niekoniecznie coraz bezpieczniej.
Za rozwojem przewoźników nie nadąża infrastruktura, niezbędna do wykonywania bezpiecznych lotów. Dodatkowo rozwój linii niskokosztowych spowodował, że funkcjonują one z minimalnym marginesem zysku. Średnio na każdym przewiezionym pasażerze zarabiają one 4,3 dol. Czasami więc warto zastanowić się czy latając po Azji Południowo-Wschodniej warto kusić się na najtańsze oferty nieznanych przewoźników. I nie wybrać linii znanej z przestrzegania reguł bezpieczeństwa.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas