Aktualizacja: 11.03.2015 12:04 Publikacja: 11.03.2015 12:04
Foto: Bloomberg
Nowy łódzki dworzec, którego budowa jest obecnie największą tego typu inwestycją w Polsce, ma być jednym z najnowocześniejszych w Europie. W głównej hali, 16 metrów pod ziemią, budowane są cztery perony. Trzy z nich będą długie na 400 metrów, a jeden na 300 metrów. Najbardziej zaawansowane są roboty nad peronem nr 4 w południowej części dworca. Zamontowano tam już pierwszą windę towarową do podziemnych kanałów technicznych. Na całej stacji będzie w sumie 20 wind, a na każdym z peronów po 4.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas