Aktualizacja: 14.06.2015 14:32 Publikacja: 14.06.2015 14:32
Foto: Bloomberg
Czyli pracę — wyprodukowanie i dostarczenie 12 tysięcy maszyn — mają zapewnioną na najbliższą dekadę.
To dlatego na zaczynającym się 15 czerwca salonie lotniczym na paryskim Le Bourget deszczu zamówień raczej nie należy się spodziewać. Stałym punktem programu jest natomiast rywalizacja Airbusa i Boeinga. I tutaj zapewne nic się nie zmieni. Lotnicza wystawa odbywa się rokrocznie w czerwcu, zamiennie na podlondyńskim Farnborough i pod Paryżem.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas