Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.12.2015 10:37 Publikacja: 27.12.2015 10:37
Foto: Bloomberg
W opublikowanym właśnie dokumencie niemiecki przewoźnik nie ukrywa,że sam ucierpiał z powodu nieustannie rosnącej oferty Emirates, Etihad i Qatar Airways, które - jego zdaniem- są sowicie dotowane przez rządu odpowiednio - Dubaju, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Kataru. Arabscy przewoźnicy oczywiście odrzucają te zarzuty.
Lufthansa wylicza jednocześnie jak ważne są jej operacje dla niemieckiej gospodarki. Należący do jej Grupy przewoźnicy (łącznie jest to 10 linii) zatrudniają 325 pracowników i płacą 23 mld euro w formie podatków i składek na najróżniejsze cele społeczne. Wprawdzie jej przewozy cargo stanowią jedynie 2 proc. całego niemieckiego eksportu, to jednak jeśli weźmie się pod uwagę ich wartość ta wielkość wzrasta do 30 proc. eksportu. „Do tego jeszcze inne linie z Grupy - Austrian Airlines, Swiss International Air Lines i Brussels Airlines również liczą się w gospodarce swoich krajów".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas