Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 14:42 Publikacja: 24.05.2023 17:34
Foto: Adobe Stock
W internecie pojawiło się nagranie, na którym słychać, jak personel pokładowy najwyraźniej kpi z pasażerów podczas weekendowego lotu. Przewoźnik z Hongkongu po wewnętrznym dochodzeniu przeprosił za wywołanie „powszechnego niepokoju”. Chińskie media państwowe twierdziły, że linia lotnicza „patrzy z góry na Chińczyków kontynentalnych” – informuje BBC.
Jeden z pasażerów podróżujący z Chengdu do Hongkongu oskarżył personel pokładowy o szydzenie z pasażerów, którzy omyłkowo poprosili po angielsku o „dywan” zamiast „koca”. W klipie audio można usłyszeć śmiech stewardesy, która mówi swoim kolegom: „Jeśli nie możesz powiedzieć koc po angielsku, to go nie dostaniesz. Dywan jest na podłodze”.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas