Aktualizacja: 29.08.2025 01:55 Publikacja: 29.10.2022 08:00
Foto: Alex Flynn/Bloomberg
Największym problemem działu wojskowego było przekraczanie zakładanych budżetów na różne programy, więcej kosztowały prace przy nowych samolotach dla urzędu prezydenta (program Air Force One) i przy samolotach-cysternach.
„Na nasze obroty i zyski duży wpływ miały straty poniesione przy realizacji programów po ustalonych stałych cenach w naszym dziale obrony, na co wpłynęły wyższe szacowane koszty produkcji i łańcuchów dostaw” — wyjaśnił w komunikacie dla pracowników prezes David Calhoun. Boeing mianował doświadczonego pracownika Steve'a Parkera do znalezienia rozwiązania w realizacji nierentownych programów w dziale wojskowym.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas