Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 19:27 Publikacja: 29.10.2022 08:00
Foto: Alex Flynn/Bloomberg
Największym problemem działu wojskowego było przekraczanie zakładanych budżetów na różne programy, więcej kosztowały prace przy nowych samolotach dla urzędu prezydenta (program Air Force One) i przy samolotach-cysternach.
„Na nasze obroty i zyski duży wpływ miały straty poniesione przy realizacji programów po ustalonych stałych cenach w naszym dziale obrony, na co wpłynęły wyższe szacowane koszty produkcji i łańcuchów dostaw” — wyjaśnił w komunikacie dla pracowników prezes David Calhoun. Boeing mianował doświadczonego pracownika Steve'a Parkera do znalezienia rozwiązania w realizacji nierentownych programów w dziale wojskowym.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas