Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2025 23:42 Publikacja: 03.09.2022 15:59
Prezes Ryanaira Michael O’Leary
Foto: AFP
Jedną z nich jest główne brukselskie lotnisko Zaventem, gdzie Ryanair konkuruje z przewoźnikami tradycyjnymi, takimi jak m.in. Lufthansa, Brussels Airlines czy LOT.
— Lotnisko Zaventem jest jedną z tych baz, którym przyglądamy się ze szczególną uwagą. I nie mogę zagwarantować, że nie zamkniemy jej tej zimy. Rozważamy również wycofanie naszych maszyn z lotniska Charlerois. Bo polecą odlecą one tam, gdzie jest szansa na rozwój i szansa na wsparcie dla naszego niskokosztowego modelu. Jeśli więc tylko będziemy mieli lepszą umowę z jakimś innym portem, to tam się przeniesiemy — mówił Michael O’Leary. Ryanair zresztą już wcześniej, po serii strajków pilotów i personelu pokładowego w lipcu 2022, mówił o możliwości opuszczenia rynku belgijskiego.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas