Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.07.2025 02:28 Publikacja: 03.09.2022 15:59
Prezes Ryanaira Michael O’Leary
Foto: AFP
Jedną z nich jest główne brukselskie lotnisko Zaventem, gdzie Ryanair konkuruje z przewoźnikami tradycyjnymi, takimi jak m.in. Lufthansa, Brussels Airlines czy LOT.
— Lotnisko Zaventem jest jedną z tych baz, którym przyglądamy się ze szczególną uwagą. I nie mogę zagwarantować, że nie zamkniemy jej tej zimy. Rozważamy również wycofanie naszych maszyn z lotniska Charlerois. Bo polecą odlecą one tam, gdzie jest szansa na rozwój i szansa na wsparcie dla naszego niskokosztowego modelu. Jeśli więc tylko będziemy mieli lepszą umowę z jakimś innym portem, to tam się przeniesiemy — mówił Michael O’Leary. Ryanair zresztą już wcześniej, po serii strajków pilotów i personelu pokładowego w lipcu 2022, mówił o możliwości opuszczenia rynku belgijskiego.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas