Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2025 14:47 Publikacja: 04.07.2022 14:43
Foto: easyJet
Nieoficjalnie jest oczywiste, że jest to pierwsza ofiara obecnego chaosu na lotniskach i kompletnej bezradności przewoźników, którzy nie są w stanie funkcjonować w sytuacji, kiedy brakuje personelu naziemnego, ale i nie ma wystarczającej liczby pracowników pokładu.
W fatalnej sytuacji znaleźli się już wszyscy europejscy przewoźnicy, ale żadna linia nie odwołała tak wielu lotów, jak właśnie brytyjski niskokosztowy przewoźnik. W dodatku easyJet robił to z minimalnym wyprzedzeniem, więc pasażerowie najczęściej już byli na lotniskach, kiedy okazywało się że ich rejs został odwołany. Sporo o tym można przeczytać w mediach społecznościowych i „wersal” to to nie jest. Jako „normalne” postrzegano opóźnienia lotów o kilka godzin, ale nie brakowało i nadal nie brakuje dramatycznych sytuacji, kiedy pasażerowie koczują na lotniskach ponad dobę.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas