Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 17:08 Publikacja: 17.06.2022 16:41
Foto: Adobe Stock
- Nasza zachodnia flota ulega degradacji i komponenty do serwisowania są niezbędne. Ale jak na razie latanie Airbusami i Beingami, które mają w swojej flocie rosyjscy przewoźnicy, jest całkowicie bezpieczne - dodał. Jak wcześniej podało rosyjskie Ministerstwo Transportu tak remontowana flota będzie w stanie przetrwać jeszcze 5 lat. Według wyliczeń resortu przy oszczędnym gospodarowaniu komponentami wymontowanymi z innych maszyn, Airbusy i Boeingi, które zostały znacjonalizowane po inwazji Rosji na Ukrainę w końcu roku 2025 zdolnych do latania może być nawet 70 proc. tych maszyn.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas